DB-PRO
Re: DB-PRO
Więcej informacji o transporcie można przeczytać tutaj: https://40ton.net/dwa-288-tonowe-zestaw ... nej-akcji/. W artykule jest mowa o tylko dwóch ciągnikach, w rzeczywistości w kilku miejscach potrzebne było wsparcie trzeciego ciągnika, szczególnie przy wyjeżdżaniu z fabryki oraz bezpośrednio z drogi prowadzącej do fabryki na DK20 :)
Pierwszy ładunek wyciągany był z fabryki przodem:
Pierwszy ładunek wyciągany był z fabryki przodem:
Re: DB-PRO
Drugi ładunek był z fabryki wypychany: M.in. tutaj przydała się pomoc drugiego MANa: Trzeba było także zmniejszać kąt między platformą a ciężarówką która ją pchała odpinając ciężarówkę i podpinając pod mniejszym kątem do ładunku:
Re: DB-PRO
Przy wyjeżdżaniu na DK20 ponownie przydał się drugi MAN do ciągnięcia zestawu; Po wyjeździe znów trzeba było odpiąć "pchacza" aby w dalszą drogę mógł ładunek ciągnąć:
Re: DB-PRO
Przejazd do portu trwał do rana, niestety nie dane mi było gonić ich dalej ponieważ rano czekały mnie egzaminy, a szkoda - zdjęcia takich gabarytów na tle gdańskich kamienic, i to za widnego - muszą póki co poczekać ;)